Nieuws

Lotte Reijmer en Lisa Krikke van Stella Fietsen

Oei, ik groei

Lotte Reijmer en Lisa Krikke van Stella Fietsen waren bij Martine Hauwert en Rob Wennink te gast tijdens Hey Customer!

Groeien als onderneming is fijn, maar brengt ook de nodige consequenties met zich mee. Hoe behoud je als snelle groeier een sterke klantbinding met je klantbase wanneer je in deze sneltrein zit?

In alweer de 9e aflevering van Hey Customer! bespraken we dit aan de hand van de wel hele bijzondere Business Case van Stella - ook wel bekend van de e-bike - die de afgelopen 10 jaar een booming business hebben gekend. Stella is een fietsenfabrikant met de volledige productie in eigen beheer. Van het ontwerpen van de fiets tot het samenstellen ervan in de fabriek. 

Martine Hauwert en Rob Wennink gingen in gesprek met Lotte Reijmer, Brand & Insights Manager bij Stella en Lisa Krikke, Marketing Intelligence Expert bij Stella, over de groei van Stella Fietsen, omgaan met klantfeedback en natuurlijk hoe zij ervoor zorgen dat hun klanten zorgeloos kunnen fietsen. 

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast aflevering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende uitdagingen van ondernemers. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts)

 

Luister live