
Het ondernemersjaar van serieondernemer Jeroen Adriaans
Het jaar 2025 was voor veel ondernemers een jaar van scherpe bochten en onverwachte versnellingen. Hoe navigeer je door groei, marktverschuivingen en het bouwen van meerdere merken tegelijk?
Deze vragen raken direct aan het werk van Jeroen Adriaans, serieondernemer en eigenaar van E-Expansion, Undiemeister, Dryly en Bukser Jeans. Met meerdere snelgroeiende merken opereert hij op het snijvlak van e-commerce merkbouw en operational excellence. Zijn jarenlange ervaring in opschalen en positioneren maakt hem een scherpe spiegel voor iedereen die verantwoordelijkheid draagt voor strategie innovatie of bedrijfsvoering.
Ron Lemmens gaat met Jeroen Adriaans in gesprek over de hoogtepunten en leerpunten van het afgelopen jaar. Welke beslissing had hij achteraf eerder willen nemen en welke move blijkt juist een sterke zet te zijn geweest?
Na de uitzending is het programma terug te luisteren als podcast via je favoriete podcastplatform (onder meer Apple Podcasts en Spotify).