
Duurzaam- en lekker eten een norm op de werkvloer?
CIRFOOD is geen standaard cateraar. Met het motto 'Feed the Future' bouwen zij aan duurzame foodconcepten voor bedrijven en onderwijsinstellingen. Hun kracht? Sterke partnerships, maatwerk en een focus op vitaliteit, beleving en impact.
Duurzaamheid is hot, maar hoe zorg je ervoor dat het ook écht beklijft in de bedrijfscatering? CIRFOOD laat zien dat plantaardig eten, lokale ingrediënten en het Mediterrane dieet niet alleen gezonder zijn, maar ook bijdragen aan een duurzamer voedselsysteem en een vitale werkvloer.
In deze uitzending van Let's Talk Business hoorde je hoe CIRFOOD vanuit Italië is uitgegroeid tot een koploper in duurzame foodservice in Nederland. Hoe bouwen zij met klanten aan toekomstgerichte concepten? Wat betekent 'Feed the Future' in de praktijk en waarom won CIRFOOD onlangs de allereerste 'Lunch Cultuur Award'?
Fabienne de Vries sprak met Stefano Teatini (CEO), Pieter Vader (marketing- en duurzaamheidsmanager) en Shalane Kraijema (International Head of Product & Concept). De centrale vraag die aan bod kwam: Zijn bedrijfscateraars de nieuwe veranderaars op de werkvloer?
Let’s Talk Business is het programma dat gaat over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman en Robert Denneman.
Voor internationaal opererende bedrijven is er ook Let's Talk Business International. Deze uitzendingen zijn Engels- of anderstalig.
Ken je zelf ondernemende mensen die je graag in de uitzending zou willen horen? Laat het ons weten via info@newbusinessradio.nl of stuur het naar ons in een DM op Facebook, Twitter of Instagram.
Let's Talk Business hoor je elke werkdag tussen 10:00 en 11:00 uur op New Business Radio.
Let’s Talk Business wordt mede mogelijk gemaakt door Baaz.nl.