Nieuws

Hey Customer! 27 oktober 2022

Klantenservice als USP?

Hey Customer! stond in het teken van customer service als onderdeel van je marketingstrategie. 

In de elfde aflevering van Hey Customer! namen we je mee naar de businesscase van Picnic. Martine Hauwert en co-host Rob Wennink ontvingen in de studio Kim Knape, customer success lead en Wesley Meijroos, customer success supervisor bij Picnic Technologies. Hoe kan je klantenservice meenemen in je unique selling point?

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast aflevering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende uitdagingen van ondernemers. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts)

Luister live