Nieuws

Let's Talk Business Frontline 07092022

Aan de frontlinie van klantcontact

Ron Lemmens sprak tijdens Let's Talk Business met Hans Reuver en Kim de Boer van Frontline Solutions.

Frontline Solutions bevindt zich in de wereld van klantcontact, het kloppend hart van heel veel organisaties. Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Maar voor veel bedrijven is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe vind en houd je bijvoorbeeld de juiste gekwalificeerde medewerkers? Hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en ook nog eens zo efficiënt mogelijk? Ron Lemmens ging hierover in gesprek met senior accountmanager Kim de Boer en algemeen directeur van Frontline Solutions Hans Reuver.

In het radioprogramma Let’s Talk Business gaat het uiteraard over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Wat ging er goed, wat zijn leerpunten en hoe ziet de business er over vijf jaar uit.

Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman, Robert Denneman, Rick van Velthuysen en Koen Bugter. 

Voor internationaal opererende bedrijven is er ook Let's Talk Business International. Deze uitzendingen zijn Engels- of anderstalig.

Ken je zelf ondernemende mensen die je graag in de uitzending zou willen horen? Laat het ons weten via info@newbusinessradio.nl of tweet het via @newbusradionl

Let's Talk Business hoor je elke werkdag tussen 10:00 en 11:00 uur op New Business Radio.

Let’s Talk Business wordt mede mogelijk gemaakt door Baaz.nl 

Luister live