Nieuws

300622 Hey Customer!

Hoe maak je je klantenservice efficiënter?

Hey Customer! stond dit keer in het teken van een efficiëntere klantenservice.

In alweer de tiende aflevering van Hey Customer! werd er weer een bijzondere business case besproken, namelijk die van ABN AMRO. De bank zoekt continu naar duurzame oplossingen, investeringen en initiatieven zonder dat de dienstverlening in het geding komt. Anticiperend op de veranderingen in de markt heeft ABN AMRO enkele jaren geleden besloten om ook de digitale revolutie te omarmen. Op die manier gelooft de organisatie hun relevantie richting klanten te vergroten. 

Hoe ABN AMRO werkt aan de ambitie om een persoonlijke bank in deze digitale tijd te zijn, bespraken Martine Hauwert en co-host Rob Wennink met Jeroen Das, Product Owner Conversational AI & Chat en Wendy Meijerink, Teamlead Conversation Design Retail.

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast aflevering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende uitdagingen van ondernemers. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts)

Luister live