Klantcontact in de duurzaamheids- en mobiliteitsbranche
Martine Hauwert en Rob Wennink gingen met ze in gesprek over de duurzaamheids- en mobiliteitsbranche, de wensen en behoeften van de Nederlandse bevolking en de groei van zakelijke lease.
Edwin Poot is de eigenaar van Bliq Mobility en heeft hiervoor jarenlang bij Arval Nederland en Kwik-Fit gewerkt. Edwin heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de automotive- en leasemarkt en weet als geen ander hoe je als ondernemer een succesvolle business moet draaien.
Mark Leeuwesteijn is International Customer Service Team Leader bij GO Sharing. In deze rol is Mark verantwoordelijk voor een efficiënte en succesvolle werking van het volledige internationale customer service team.
In verband met de live-uitzendingen vanaf de PROVADA in RAI Amsterdam, was het programma eenmalig tussen 16:00 en 17:00 uur te horen.
Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in en hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer! Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein - over effectief klantcontact en relatiebuilding.
Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).