Nieuws

10XCREW 150921

Toon houdt van data en data houdt van Toon

Fabienne de Vries ging tijdens Let's Talk Business in gesprek met Toon Hendrikx.

In 2016 richtte Toon Hendrikx 10XCREW op met als doel om de zichtbaarheid en omzet van online merken op de Europese markt vergroten. 

Hierbij hebben zij de ambitie om de barrières tussen merken en consumenten weg te nemen en effectieve en winstgevende relaties op te bouwen. Dit doen ze aan de hand van strategische plannen om traffic, de conversie en de retentie te vergroten.

Dit doen zij met bedrijven als: Bol.com, eBay en Amazon. In de uitzending gingen we onder andere in gesprek over de veranderde supply chain processen, de rol van webshops en de betekenis van bepaalde merken voor een bedrijf als 10XCREW. 

In het radioprogramma Let’s Talk Business gaat het uiteraard over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Wat ging er goed, wat zijn leerpunten en hoe ziet de business er over 5 jaar uit.

Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman, Robert Denneman, Rick van Velthuysen en Koen Bugter.

Ken je zelf ondernemende mensen die je graag in de uitzending zou willen horen? Laat het ons weten via info@newbusinessradio.nl of tweet het via @newbusradionl

Let's Talk Business hoor je elke maandag, woensdag en vrijdag tussen 10:00 en 11:00 uur en elke woensdag, donderdag en vrijdag tussen 16:00 en 17:00 uur via www.newbusinessradio.nl!

Let’s Talk Business wordt mede mogelijk gemaakt door Baaz.nl

Luister live