De beste klantspecialisten
Samen spraken ze over het aantrekken, opleiden en behouden van klantspecialisten én de rol van de klantcontactmedewerker in de toekomst.
Carolien de Oliveira Marreiros is directeur van Ocaro. Ze is een expert op het gebied van het trainen, coachen en opleiden van klantcontactspecialisten. Wim Davidse is arbeids- en flexmarktstrateeg, spreker bij Dzjeng én hoofdredacteur van Flexmarkt Magazine. Hij is een arbeidsstrateeg en weet alle ins en outs over de arbeidsmarkt, cijfers en statistieken.
Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in en hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer! Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein - over effectief klantcontact en relatiebuilding.
Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).