
Marketing Report vanaf het Cannes Lions Festival 2025
De hele marketingwereld kwam weer bij elkaar aan de Franse Côte d'Azur voor het Cannes Lions International Festival of Creativity. Vier dagen lang maakten Peter Wybenga en Bas Vlugt radio vanuit Restaurant Le Félix.
Marketing Report op New Business Radio wordt mede mogelijk gemaakt door SuperRebel®, Alfred en DEPT®.
Marketing Report live vanuit Cannes dag vier:
Tijdens de vierde en laatste dag spraken de mannen met Daan Dekkers van Marketing Report, Gerd de Smyter en Dave Frauenfelder van KPN, Bart de Vries van HYPR, Jerome Kuijken en Xumi Heijn van De Speld & Partners, Japie Stoppelenburg van Truus, Sanne Tolsma van Joe Public, Liesbeth Bakels van moederannecasting, Carina Snippe van Aigency Amsterdam en met Daniel Samama en Tim de Waard van Cheil.
Marketing Report live vanuit Cannes dag drie:
Tijdens de derde dag spraken de mannen vanuit Restaurant Le Félix met Bert Hagendoorn en Melanie Butter van Agency Engines, Monique Post en Sonja Kornet van Post & Kornet, Rien van Beemen van Mediahuis, Diederik Chevalier van Somention, Reinier Steures van Natwerk, Erik Kramer van WPP, Arne Mosselman van Ainigma en Linda de Graaff en Eduard van Bennekom van The Family Amsterdam.
Marketing Report live vanuit Cannes dag twee:
Tijdens de tweede dag spraken de mannen vanuit de DEPT Secret Garden met Sophie van der Schaft en Britt Hogenhuis van AndAgencyAmsterdam, Stephanie Broertjes en Suzanne Zonneveld van BRUUT, Henri Lessing van AGE Media, Omid Farzami van Provoke, Karin Rödlix van iO, Lucas Noordhoorn van Blis, Kiki Maaskant van ACT Agency en Maurice Wenneker van PAKT.
Marketing Report live vanuit Cannes dag één:
Tijdens de eerste dag kwam de uitzending vanuit Restaurant Le Félix. Daar spraken de beide mannen met Dion Holla van Sizzer, Jan Roos van TikTok, Natascha Chamuleau van Snapchat Benelux, Sander Pluijm van Abovo Maxlead, Lars Postmus van Draft Digital, Bart Kokke van Tender Canvas en Esther Goos van Scooperz. Daarnaast schoven de winnaars van de RA*W-pitch 2025 aan, namelijk Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative.