
Hoe contentstrategie en klantreizen organisaties echt veranderen
Organisaties willen relevant zijn voor klanten én aantrekkelijk blijven als werkgever. Maar hoe zorg je dat alle contactmomenten – van website tot helpdesk – op elkaar aansluiten en bijdragen aan een betere beleving én betere prestaties?
In deze aflevering van Let's Talk Business hoorde je hoe Data Direction met een datagedreven aanpak organisaties helpt om strategisch te communiceren, klantreizen te optimaliseren en medewerkers effectiever te laten samenwerken. Samen met Joost Groenestein van Franciscus Gasthuis & Vlietland, klant van Data Direction, doken we in een praktijkcase uit de zorgsector.
Te gast bij Ron Lemmens waren Atie de Heer, oprichter en directeur van Data Direction en auteur van ‘Contentorganizing in de praktijk’ en Joost Groenestein, Manager Franciscus Contact Centrum. Hoe maak je van content écht een stuurinstrument voor transformatie en welke rol speelt AI daarin?
Let’s Talk Business is het programma dat gaat over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman en Robert Denneman.
Voor internationaal opererende bedrijven is er ook Let's Talk Business International. Deze uitzendingen zijn Engels- of anderstalig.
Ken je zelf ondernemende mensen die je graag in de uitzending zou willen horen? Laat het ons weten via info@newbusinessradio.nl of stuur het naar ons in een DM op Facebook, Twitter of Instagram.
Let's Talk Business hoor je elke werkdag tussen 10:00 en 11:00 uur op New Business Radio.
Let’s Talk Business wordt mede mogelijk gemaakt door Baaz.nl.