Wat marketingmanagers echt willen van beurzen
Hoe kijken marketingmanagers naar beurzen en hoe kunnen exposanten hier nog beter op inspringen? Waar liggen de verbeterpunten en hoe kijk je als marketingmanager naar andere marketingbureaus? Ron Lemmens en Mike Stern gingen erover in gesprek met Dessa Mineva, manager en co-owner van Komoder; en Mineke Vrijenhoek, Brand Marketing Manager bij de Horecava.
ExpoTalk
Vraag je jezelf ook regelmatig af wat beurzen nu eigenlijk opleveren? Hoe maak je van een kostenpost een omzetbooster? In het programma ExpoTalk gaat het over de next level beurzen en evenementen waar ideeën tot leven komen. We nemen je mee in de wereld van innovatieve strategieën, concepten, de toekomst van evenementen en exposeren. Ontdek hoe je als directeur, marketing of sales specialist kunt inspelen op de nieuwste trends, met een maximale impact en een snelle ROI.
ExpoTalk met Mike Stern en Ron Lemmens hoor je elke elke vierde donderdag van de maand tussen 14:00 en 15:00 uur op New Business Radio.
ExpoTalk wordt mede mogelijk gemaakt door ExpoCademy en partners.