Beurskansen in AI-tijdperk
Wat is in deze tijd de rol van beurzen met een wereld die steeds digitaler wordt? Bedrijven staan voor de uitdaging om hun beursstrategie aan te passen aan nieuwe ontwikkelingen, zoals AI en veranderende verwachtingen van bezoekers. Hoe speel je in op deze trends, zeker nu de jongere generatie managers door de coronapandemie vaak minder ervaring heeft met het organiseren en bezoeken van beurzen?
In deze eerste aflevering van ExpoTalk gingen Ron Lemmens en Mike Stern samen in gesprek met twee experts: Arnold Burger en Ton Otten. Arnold is als exposant nauw betrokken bij de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van live-communicatie en Ton is voormalig directeur van de Jaarbeurs en nu bestuurder van ExpoTalent, een non-profit die nieuwe organisatoren begeleidt. Hij deelt zijn inzichten over het belang van innovatie en de ondersteuning van nieuw talent in de beurswereld.
Hoe kunnen bedrijven optimaal profiteren van beurzen in een snel veranderende wereld? Wat kunnen jonge managers leren van ervaren beursorganisatoren en welke kansen liggen er in het verschiet?
ExpoTalk
Vraag je jezelf ook regelmatig af wat beurzen nu eigenlijk opleveren? Hoe maak je van een kostenpost een omzetbooster? In het programma ExpoTalk gaat het over de next level beurzen en evenementen waar ideeën tot leven komen. We nemen je mee in de wereld van innovatieve strategieën, concepten, de toekomst van evenementen en exposeren. Ontdek hoe je als directeur, marketing of sales specialist kunt inspelen op de nieuwste trends, met een maximale impact en een snelle ROI.
ExpoTalk met Mike Stern en Ron Lemmens hoor je elke elke vierde donderdag van de maand tussen 14:00 en 15:00 uur op New Business Radio.
ExpoTalk wordt mede mogelijk gemaakt door ExpoCademy en partners.