AI, zegen of vloek voor klantenservice?
De klantcontactwereld verandert snel met de opkomst van AI en chatbots. Hoewel ze efficiëntie bieden, kan de menselijke touch soms ontbreken. Wat is de impact van AI in de muziekindustrie, zoals het AI-bedrijf Suno, dat 125 miljoen dollar ophaalde voor een dienst die in vijf minuten complete liedjes maakt? Glenn sprak erover met Jelmer Luimstra, redacteur bij Business Insider.
Het leadgeneratie model staat onder druk en toch staren veel bedrijven zich hier nog blind op. Volgens auteur en marketeer Pierre Vanderfeesten is er een oplossing: account-based marketing.
Waar liggen MKB Ondernemers wakker van? Wat zijn hun dromen en demonen? Anne-Marie van der Lee van AM3Advisory gaf advies over de benodigde focus voor ondernemers.
Tijdens het golfen worden veel zakelijke deals gesloten. Celia Noordegraaf, voorzitter van Golfvereniging Spandersbosch, legde uit waarom golf en business zo goed samengaan en vertelde over het Media City Golf Open.
Ook deze aflevering hoorde je een flink gevulde Newsflash met opvallende berichten over de ontwikkeling van mensen en organisaties én dit keer de Zakelijke Podcast Top 3 van Patrick Brand, Head of Marketing en Communications bij NEP.
Tot slot werd er besproken wat de ontwikkelingen zijn in de klantcontactwereld. In een wereld waar veel transacties online gaan, blijft goede klantenservice cruciaal. Glenn besprak het met Hans Kardol en Jan van der Wijden van CVision.
New Business Radio LIVE! is hét magazine programma waar de ontwikkeling van de business en jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Met innovaties, ondernemersverhalen, inzichten uit de wetenschap, een ondernemerspitch en een topauteur.