Nieuws

Cannes dag drie

Marketing Report was weer terug in Cannes

Je hoorde vier dagen lang Marketing Report, live vanuit Cannes, op New Business Radio.

De hele marketingwereld komt in de week van 17 t/m 21 juni weer bij elkaar aan de Franse Côte d'Azur voor het Cannes Lions International Festival of Creativity. Vier dagen lang maken Peter Wybenga en Bas Vlugt live radio vanuit de Embassy of Dutch Creativity, de handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale festival voor creativiteit.

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media- en performancebureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Marketing Report live vanuit Cannes dag vier:

Tijdens dag vier werd er gesproken Saskia van Gulick van Your Second Opinion, Kiki Maaskant van ACT Agency, Monique Post en Sonja Kornet van Post & Kornet, Michiel van Riemsdijk van Springbok Group, Mèlanie Bosveld van Kult&Ace, Marlene Wickel van Jean Mineur Mediavision, Marc van Eck van TBWA/NEBEKO, Lodewijk Varossieau van SuperRebel Group, Liesbeth Bakels van Moederannecasting, Henri Lessing en Jennifer Feaster van AGE Media, Erik van Engelen van DDB Amsterdam, Eric Kramer van WPP, Evan Dunn van AKQA, Daan de Raaf van Happiness Amsterdam, Geoffrey Hantson van Happiness Brussels en Anna Maria Vuijnovic van Madhouse en Untapped Stories.

Marketing Report live vanuit Cannes dag drie:

Tijdens dag drie werd er gesproken Maarten Rooduijn van O2H Creative Solutions, Vivian Kowalski en Marieke Kraanen van Somention, Prins Constantijn, Victor Knaap van Media.Monks, Christian van Santen van Van Santen Netwerk, Reinier Steures van Natwerk, David de Jong, Frederik Braem en Kim Temmerman van Brightfish, Loic Maritte en Jari Tuyaerts van MediaMarkt België en Pieter Staes van Joe Public Belgium.

Marketing Report live vanuit Cannes dag twee:

Tijdens dag twee werd er gesproken met Charley Peereboom en Stephan Kwast van Megawatt, Bart Kokke van Tender Canvas, Frieda Ulsamer de Waard en Frank Goren van The Invaders, Thomas Elias van UNLIKE, Rien van Beemen van Mediahuis, Thijs Muller van Havas Media, Elias Reinheimer van Havas Play én Yvette Belt en Eddy Salfischberger van Alfred, Bert Hagendoorn van Agency Engines en Cece Wyldeck Massive Music.

Marketing Report live vanuit Cannes dag één:

Tijdens de eerste dag spraken de beide mannen met Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer van TBWA\NEBOKO, Julian Pinn van SAWA, Maurice Wenneker van Pakt, Tim van der Wiel en Liam Tjoa van GoSpooky, Remco Dongor van KAPOOOW, Dolf Bekker van Ambassadors, Wesley ter Haar van Media.Monks en Mara Janssen van Selmore. Daarnaast maakten Isaac Diepenhorst van Bol.com en Eva Koffeman en Willemijn Besteman van Roorda de winnaars van de Cannes Trein Pitch 2024 bekendgemaakt.

Luister live