Serie-ondernemer Jeroen Adriaans zet Florrèl in de markt
Met Undiemeister zette Jeroen Adriaans duurzame ondermode op de kaart. Dat wil hij nu herhalen met Florrèl. Geen lingerie of boxers, maar duurzaam beddengoed.
Al meer dan tien jaar werkt Jeroen met duurzame materialen. Duurzaam moet in zijn visie kwalitatief hoogwaardig zijn. Daarmee is het gebruik van die stoffen en dus de artikelen die daarmee zijn gemaakt, toonaangevend. Beddengoed vraagt andere prioriteiten dan bijvoorbeeld ondergoed of essential herenkleding, zoals Undiemeister dat biedt. Waar zitten die verschillen in en vraagt de consument daar wel echt naar? Ron Lemmens ging erover in gesprek met Jeroen Adriaans, Founder en CEO van E-Expansion, Undiemeister, Dryly en Florrèl.
In het radioprogramma Let’s Talk Business gaat het uiteraard over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Wat ging er goed, wat zijn leerpunten en hoe ziet de business er over vijf jaar uit.
Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman, Robert Denneman, Rick van Velthuysen en Koen Bugter.
Voor internationaal opererende bedrijven is er ook Let's Talk Business International. Deze uitzendingen zijn Engels- of anderstalig.
Ken je zelf ondernemende mensen die je graag in de uitzending zou willen horen? Laat het ons weten via info@newbusinessradio.nl of tweet het via @newbusradionl.
Let's Talk Business hoor je elke werkdag tussen 10:00 en 11:00 uur op New Business Radio.
Let’s Talk Business wordt mede mogelijk gemaakt door E-Expansion en Baaz.nl.