Nieuws

Fabienne Chapot

Selfmade in Holland #2

Roelof Hemmen sprak dit keer met Fabienne Chapot in Selfmade in Holland.

Het was haar missie een kleurrijke twist te geven aan de destijds overwegende grijs-zwarte wereld van tassen, schoenen en andere lederwaren. Na het succes van 'Fab.' volgde een ready-to-wear collectie onder haar eigen naam. Gedurfd en inderdaad, ook kleurrijk. Wereldwijd is het merk in bijna 1000 verkooppunten te vinden, zijn er acht brand boutiques en een webstore. 

De succesvolle topondernemer/ontwerper Fabienne Chapot was studiogast bij Selfmade in Holland, vanaf 13:00 uur als kijkradio live te zien via de homepage van De Ondernemer en op YouTube, live te horen op New Business Radio.

"Ik heb zoveel hobbels overwonnen om te komen waar ik nu ben. Als ik nee hoor, zorg ik ervoor dat het een ja wordt, of het nu gaat om een nieuw artikel of een nieuwe leverancier", vertelde Fabienne eerder in een interview. Aan presentator Roelof Hemmen om onder meer het verhaal achter die geldingsdrang, haar aandacht voor female empowerment, visie op verdere internationale groei en het effect van het zakelijk succes op haar privéleven, te bespreken.

Luister elke dinsdag aansluitend aan De Ondernemer om 13:00 uur naar Selfmade in Holland, met topjournalist Roelof Hemmen.

De serie Selfmade in Holland is een initiatief van Suzan Eikelenstam van Webhelden, een netwerk voor eigenaren van consumer brands, en journalist Roelof Hemmen. De ambitie is om Nederlandse topondernemers te belichten en nieuwe generaties te inspireren.

Selfmade in Holland is een productie van De Ondernemer met ondernemersnetwerk Webhelden, in samenwerking met Klarna en Adyen.

Luister live