Nieuws

MediaMatters 5 maart 2020

De profeet van de digitale revolutie

Joris van Heukelom werkte bij MTV, KPN en Sanoma. De profeet van de digitale revolutie zei in 2011 de media vaarwel en startte de 'full-specialism agency' MakerStreet. Bert Kok en Rick van Dijk spraken met hem tijdens MediaMatters.

Joris van Heukelom mag dan niet meer zo op de voorgrond treden, dat wil niet zeggen dat hij geen mening meer heeft. In MediaMatters spreekt hij onder meer over zijn nieuwe passie, product development en service design. Maar natuurlijk ook over de digitale transformatie van bedrijven en de broodnodige innovatie.

MediaMatters is een programma over innovatie in de media. De radioshow is elke eerste donderdag van de maand tussen 16:00 en 17:00 te beluisteren op New Business Radio. Daarna is de uitzending ook als podcast beschikbaar op Spotify, Apple Podcasts en Soundcloud.

MediaMatters is een project van stichting Media Perspectives. MediaMatters zoekt oplossingen voor concrete uitdagingen van mediabedrijven bij internationale startups en scale-ups. Deze start-ups zijn op zoek naar partners om te groeien, de mediabedrijven zoeken naar ideeën om hun business verder te helpen. MediaMatters brengt de twee samen om aan nieuwe producten en diensten te werken of om de bestaande business te verbeteren. Voor meer info: www.mediamatters.vc.

Luister live