Nieuws

160719 Marketing Report

Marketing Report #6

Peter Wybenga en Bas Vlugt waren er weer met Marketing Report! In deze uitzending spraken zij met cosmetica expert Ariane Inden, Michel Palmen van Viacom International Network Benelux en Jaap Bruijnen, COO van Pathé Thuis.

Ook schoof René Zeedijk van MediaScience aan om het laatste nieuws te duiden. 

In 1992 begon Ariane Inden de ontwikkeling van 141 cosmeticaproducten in het luxe top segment. De eerste winkel opende in oktober 1993. Inmiddels zijn er meer dan 1000 artikelen en worden deze in meer dan 100 winkels verkocht in binnen-  en buitenland. 

Michel Palmen is marketeer in hart en nieren. Hij begon zijn carrière als marketing manager in het jaar 2000 bij Radio 538, had vervolgens in 10 jaar tijd 6 verschillende marketingfuncties bij Cola-Cola, werkte voor Fox en Liberty Global. Sinds eind 2018 werk Michel als Head of Advanced Marketing Solutions voor Viacom International Network Benelux, moederbedrijf van prachtige merken als MTV, Comedy Central, Spike en Nickelodeon.

Jaap Bruijnen is Chief Operations Officer bij Pathé Thuis, video-on demand platform dat de nieuwste films als eerste bij jou thuis brengt. Op het indrukwekkende cv van Jaap staan onder meer de functies van finance manager Pepsico Netherlands, managing director HBO Netherlands en managing director NVPI.

In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt, elke derde dinsdag van de maand tussen 19:00 en 20:00 uur, bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data.

Marketing Report is elke derde dinsdag van de maand, tussen 19:00 en 20:00 uur, te beluisteren op New Business Radio. Na de uitzending is het programma terug te luisteren als podcast (o.a. via Itunes en Spotify) en op de portal www.marketingreport.nl

Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met de redactie van marketing platform Marketing Report en data gedreven marketingbureau‎ MediaScience.

Luister live