Nieuws

Bordes op de Borrel bij HITMA!

Richard Bordes ging ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan 'op de borrel' bij HITMA in Uithoorn. Samen met medewerkers en relaties is er een programma gemaakt.

 

 

Bordes op de borrel is een nieuw radioformat:

 

Vooraf
Een radio-uitzending vraagt om een gedegen voorbereiding. Wat is de boodschap die je wilt brengen, wat is de rode draad? En welke 6 gasten zullen wij hiervoor in de uitzending halen? Wat willen wij ze laten vertellen en welke vragen moeten er gesteld worden? Allemaal punten die terdege moeten worden doorgesproken om jouw radio-uitzending tot een succes te maken. Maak dus maar alvast ruimte in je agenda hiervoor. En dan bespreken wij meteen hoe jij zo veel mogelijk “lawaai” kan maken om je relaties uit te nodigen om erbij te zijn.

De dag van de uitzending
Op de dag van de uitzending wordt er een echte mobiele radiostudio bij jou op de zaak opgebouwd. Daaromheen mag iedereen plaatsnemen, of het nu 25 of 500 gasten zijn. Voordat het programma begint leggen wij eerst uit hoe je een radioprogramma maakt. Wat komt er allemaal bij kijken en hoe werkt de techniek? Wat zie je tijdens de uitzending de diskjockey doen, en wat is de rol van de presentator? Om exact 15:00 uur gaat het lampje “On the Air” aan. Gedurende een uur maken wij dan een Live radioshow in een gezellige Businesssfeer. Jouw 6 gasten worden afwisselend geïnterviewd door de presentator om de visie van jouw organisatie te kunnen delen. Direct na de uitzending zijn hun gesprekken als losse Podcasts beschikbaar en klaar om te delen met iedereen.

Bitterballen en bier
Tijdens de uitzending is de borrel al begonnen. Het enige dat nodig is, is een goede internetverbinding en stroom. Als jij dan zorgt voor de bitterballen en het bier komt alles in orde. Na de uitzending is er ook de mogelijkheid om een aantal van de andere gasten met mobiele radioapparatuur te interviewen tijdens de borrel. En deze gesprekken ook als deelbare content in te zetten.

De Podcast inzetten als content
Direct na de uitzending is het programma en zijn alle interviews direct beschikbaar via podcasts. Deze kunnen, vanuit het mediaplan dat wij vooraf hebben besproken, via verschillende kanalen worden weggezet.

Zo heb je met Bordes op de Borrel een totaalconcept dat informeert, vermaakt en jouw relaties echt verrast.

Meer weten over Bordes op de Borrel?

Mail naar lars.schotanus@ypca.nl of bel Lars op 035-6777280

 

Ga terug