Nieuws

Marketing Report!

Een volle studio bij Peter Wybenga en Bas Vlugt in Marketing Report! Te gast waren Eric Kip van Exterion Media, Hendrikje Crebolder van het Rijksmuseum, Marc van Hal van het Oranje Fonds en René Zeedijk van MediaScience. Wat zijn de laatste ontwikkelingen?

 

Eric Kip is Managing Director van buitenreclame-exploitant Exterion Media. Buitenreclame behoort tot de meest succesvolle mediumtypes. Goede resultaten worden mede aangejaagd door digitalisering waardoor de mogelijkheden die buitenreclame biedt aan adverteerders sterk toeneemt. Exterion Media is marktleider met een bereik van 70 procent van alle Nederlanders. Recentelijk werd Exterion Media overgenomen door het Britse Global, dat in verschillende Europese landen actief is in outdoor advertising en radio.

 

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Zij is verantwoordelijk voor publiekswerving en fondsenwerving zoals de partnerships die het Rijksmuseum heeft met founder Philips en sponsoren onder wie hoofdsponsors ING en KPN. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor alle communicatie en marketingactiviteiten van het Rijksmuseum. Hendrikje is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019.

 

Marc van Hal is Hoofd Communicatie, Fondsenwerving en Campagnes en plaatsvervangend directeur van het Oranje Fonds. Het Oranje Fonds steunt sociale projecten en bevordert zo contact en verbinding tussen groepen mensen. Bekende projecten zijn onder meer Burendag, in samenwerking met Douwe Egberts; Appeltjes van Oranje en NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland.

 

In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt, elke derde dinsdag van de maand tussen 19:00 en 20:00 uur, bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data.

 

Marketing Report is elke derde dinsdag van de maand, tussen 19:00 en 20:00 uur, te beluisteren op New Business Radio. Na de uitzending is het programma terug te luisteren als podcast (o.a. via Itunes en Spotify) en op de portal www.marketingreport.nl

 

Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met de redactie van marketing platform Marketing Report en data gedreven marketingbureau‎ MediaScience.

 

Ga terug